SEO-strategie

MISSIE, VISIE & WAARDEN

Webdesign, SEO, Adwords, Social media, Email Marketing voor loodgieters-, HVAC- en elektriciteitsbedrijven

SEO-strategie voor Loodgieters-, HVAC- en elektrobedrijven

In de huidige tijd is het steeds belangrijker geworden voor Loodgieters-, HVAC- en elektriciteitsbedrijven om zichtbaar te zijn op de belangrijkste zoekmachines (Google, Yahoo en Bing) terwijl potentiële klanten naar hun diensten zoeken. Zoekmachines zijn nu de belangrijkste bron voor consumenten als ze op zoek zijn naar lokale diensten.

loodgieter marketing experts
HVAC-Website-Design seo

STAP 1

Website laten maken? Wij bouwen professionele websites die jou onderscheiden van de rest.

Een typische loodgieters- of HVAC-website heeft slechts vijf of zes pagina’s (Home – Over ons – Onze diensten – Coupons – Neem contact met ons op). Dat levert niet veel indexatie of tijdelijke aanduidingen op bij de grote zoekmachines. De meeste Loodgieters-, HVAC- en elektriciteitsbedrijven bieden een breed scala aan andere diensten, waaronder afvoerreiniging, noodhulp, badkamerrenovatie, AC-reparatie en oveninstallatie, om er maar een paar te noemen. Door de website uit te bouwen en afzonderlijke pagina’s te maken voor elk van deze diensten (gecombineerd met stadsaanpassingen), kan de loodgieter of HVAC-aannemer voor elk van deze verschillende trefwoordcombinaties in de zoekmachines worden vermeld. Hier is een voorbeeld:

Home – Over – Coupons – Neem contact met ons op

Voorbeeld Subpagina’s voor elke dienst – Amsterdam Noodloodgieter, Amsterdam Noodverwarming en Airconditioning Expert, Amsterdam Lekdetectie, Amsterdam Airconditioning en reparatie, Amsterdam Afvoerreiniging, Amsterdam keukeninstallatie, enz.
Ze verlenen vaak diensten in een groot aantal steden buiten hun hoofdstad. Om voor ELKE van deze substeden gevonden te kunnen worden in de belangrijkste zoekmachines, moeten er extra pagina’s worden gemaakt:

Subpagina’s voor elke substad die wordt onderhouden – Subpagina’s voor elke dienst – Amsterdam loodgieter, Zaandam loodgieter en Airconditioning Expert, enz.

STAP 2

Optimaliseer pagina’s

Zodra de pagina’s voor elk van uw kerndiensten zijn gebouwd, moet elk van de pagina’s worden geoptimaliseerd vanuit een SEO-perspectief, zodat de zoekmachines begrijpen waar de pagina over gaat en u op die woorden vermeldt. Hier zijn enkele van de belangrijkste items waarmee rekening moet worden gehouden bij zoekmachineoptimalisatie op de pagina:

UNIEKE titeltag op elke pagina

H1 TAG waarbij de titeltag op elke pagina wordt herhaald

AFBEELDINGEN genoemd met primaire trefwoorden

De URL moet het paginatrefwoord bevatten

ANKERTEKST op elke pagina en ingebouwd in de voettekst

XML SITEMAP moet worden gemaakt en ingediend bij Google Webmaster Tools en Bing Webmaster Tools

website laten maken voo loodgieters

95%

Klantretentiepercentage

Ontdek waarom onze klanten na 12 maanden nog steeds voor ons kiezen.

179+

Tevreden klanten
Onze klanten bevinden zich in de VS, Canada en Australië.

7,121,650

Leads geconverteerd
Geweldige resultaten spreken voor zich.
website laten maken

Betere resultaten zijn hier!

Een effectieve Online Marketingaanpak voor Loodgieters-, HVAC- en elektriciteitsbedrijven

Het laten installeren van een nieuwe badkamer is een totaal andere ervaring dan het kopen van een nieuwe spijkerbroek. Toch merken we vaak dat internetmarketingbureaus klanten uit diverse sectoren op dezelfde manier benaderen.

Hoe zorg u ervoor dat u opvalt te midden van al uw concurrenten? Op het internet moet iemand binnen 3 seconden begrijpen waarom ze jou moeten bellen.

Het verkopen via overtuigende internetteksten is een vak apart, maar daar nemen wij graag de verantwoordelijkheid voor. Wij begrijpen hoe jouw klanten zoeken en beslissingen nemen, en onze aanpak is daar specifiek op gericht.

Waar wacht u nog op? Het internet wordt steeds drukker en je concurrenten zitten ook niet stil. Boek vandaag nog een Internet Marketing Check, en we gaan direct voor je aan de slag!

STAP 3

Inkomende links

Zodra de pagina’s zijn uitgebouwd en de ‘on-page’ SEO is voltooid, is de volgende stap het verkrijgen van inkomende links. Alles wat we tot nu toe hebben gedaan, lijkt op het leggen van de basis: je moet de pagina’s hebben om überhaupt mee te kunnen doen. Het is echter het aantal kwalitatieve inkomende links naar die pagina’s dat de plaatsing bepaalt.

Dertig procent van SEO is werk van het type On-Page. De overige zeventig procent is linkbuilding

Zodra de pagina’s zijn opgebouwd, begint u pas. De enige manier om ervoor te zorgen dat uw site boven de concurrentie uitstijgt, is door MEER kwalitatieve inkomende links naar uw site te plaatsen en een professionele website.

Hij die de meeste kwalitatieve inkomende links heeft, wint!

website laten maken voor loodgieters

VERENIGINGSLINKS

Zorg ervoor dat u een link naar uw website heeft van eventuele brancheverenigingen waar u lid van bent (loodgietersvereniging, Kamer van Koophandel, netwerkgroepen, etc.).

LIJSTEN IN DIRECTORIES

Zorg ervoor dat uw site in zoveel mogelijk mappen wordt vermeld .

CREËER INTERESSANTE INHOUD/ARTIKELEN OVER UW INDUSTRIE

Dit is waarschijnlijk de belangrijkste bron van inkomende links, omdat u een artikel kunt schrijven over zoiets als ‘Waterverwarmers’ en dit naar duizenden artikeldirectorysites kunt sturen, die elk een link bevatten naar een specifieke pagina op uw site.

Er zijn een aantal dingen die u kunt doen om het aantal inkomende links naar uw site te vergroten.

Waarom

Loodgieter & HVAC SEO?

Meer dan 400 loodgieters-, HVAC- en elektriciteitsbedrijven werden bediend en er werden maandelijks 20.000 leads gegenereerd.
l
PERSOONLIJKE AANDACHT
Ontvang gerichte aandacht van uw Strategische Partner, die uw marketingbondgenoot en grootste fan zal zijn. Bovendien heeft u toegang tot onze SEO-experts, PPC-specialisten, webontwikkelaars en copywriters.
GOOGLE-PARTNER
Onze PPC-specialisten halen het giswerk uit Google-advertenties om uw investering nog verder uit te breiden.
h
TRANSPARANTIE
Werken met Loodgieters- en HVAC SEO betekent dat u weet waar uw marketing- en advertentiebudgetten aan worden besteed!
INDUSTRIE-EXPERTS
Wij zullen nooit beweren ‘manusjes van alles’ te zijn. Onze marketinginspanningen zijn 100% gericht op thuisservicebedrijven, wat betere resultaten voor u betekent.
OPROEP VOLGEN EN RAPPORTEREN
We hebben geïnvesteerd in de nieuwste technologie voor het volgen van oproepen om de juiste zoekwoorden te targeten en de laagste kosten per lead te garanderen.
BEWEZEN RESULTATEN
We hebben een bewezen staat van dienst in het verdubbelen, verdrievoudigen (en zelfs verviervoudigen!) van de verkoop van loodgieters-, HVAC- en elektriciteitsbedrijven.

Waarom

COMPLEETE AANPAK
Het domineren van uw lokale zoekgebied was nog nooit zo eenvoudig. Onze strategie richt zich op elk aspect van uw online aanwezigheid voor maximale zichtbaarheid.

Marketingbronnen en gidsen

Geavanceerde ROI-rapportage voor versnelde groei We zijn zo enthousiast om u kennis te laten maken met ons gloednieuwe ROI-inzichtrapport. Heeft u er al bij stilgestaan dat de effectiviteit van uw marketing afhangt van de kwaliteit van uw tracking en rapportage? Wanneer u de daadwerkelijk gegenereerde omzet niet kunt traceren, blijft u overgelaten aan educated guesses over wat effectief is in uw marketinginspanningen.

Beheers de nieuwe SEO-formule: de drie stappen die u moet volgen

Een van de meest effectieve manieren om meer leads naar uw bedrijf voor thuisdiensten te trekken, is via SEO. En het goede nieuws? De nieuwe, effectievere formule heeft slechts drie stappen die u moet volgen. Het is algemeen bekend dat het gebruik van zoekmachineoptimalisatie (SEO) een cruciale strategie is voor bedrijven.

Het Google Maps-handboek voor Loodgieters-, HVAC- en elektriciteitsbedrijven

Met Google die voortdurend dingen verplaatst en Local Service Ads uitrolt, ben je misschien tot de conclusie gekomen dat de Maps niet langer relevant zijn… Nou, onze tracking vertelt ons dat het nog steeds de Top plek is waar uw klanten klikken en bellen wanneer ze een loodgieter of HVAC-aannemer in uw omgeving nodig hebben!

Uw loodgieters- of HVAC-bedrijf naar een hoger niveau tillen?
Plan een strategiesessie
Neem contact met ons op